سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پسر،دختر

FreeCod Fall Hafez

ساخت این سازه عظیم فولادی که بهترین نماد المپیک لندن نام گرفته، از چند هفته دیگر در پارک المپیک این شهر آغاز خواهد شد. شاید این برج 115 متری بتواند روزی رؤیای ایفل لندن را برای ساکنان این شهر محقق کند.

محبوبه عمیدی: طرح ابتدایی برج «آرسرول میتال‌اربیت» که توسط آنیش کاپور، هنرمند هندی ساکن لندن طراحی‌ شده، برنده مسابقه طراحی بهترین نماد المپیک 2012 لندن شده است. مراحل ساخت این برج 115 متری که در ساخت آن 1400 تن فولاد به ازرش بیش از 30میلیون دلار/30میلیارد تومان به کار گرفته خواهد شد، باید تا نوامبر 2011/ آبان‌ماه 1390 به اتمام برسد. پس از اتمام مراحل ساخت «آرسرول میتال‌اربیت» که کمی از برج ساعت بیگ‌بن بلندتر است، به بزرگ‌ترین اثر هنری شهر لندن بدل خواهد شد.

برج لندن

به گزارش دیزاین‌بوم، در الگوی کامپیوتری رنگ این برج درهم پیچیده، قرمز تیره پیش‌بینی‌ شده و شنیده‌ها حاکی از این هستند که طرح اولیه آن از برج بابل اقتباس شده است. از چند هفته آینده مراحل ساخت این سازه عظیم فولادی در قسمتی از پارک المپیک لندن و با همکاری مهندسان شرکت آروپ آغاز خواهد شد. پرداخت بخش عمده‌ای از هزینه‌های ساخت این برج را لاکشمی میتال که از شناخته‌شده‌ترین چهره‌ها در صنعت فولاد و ثروتمندترین مرد لندن به‌شمار می‌رود، به عهده گرفته است.

برج لندن

در پایان این برج که هم‌اکنون به اسامی مستعاری مانند ایفل لندن، غول استراتفورد یا برج بابل خوانده می‌شود و به شکل مارپیچی عظیم رو به آسمان طراحی شده، میزبان کسانی خواهد بود که می‌خواهند از ورای ابرها، چشم‌اندازی منحصر به فرد از شهر لندن را تماشا کنند. بالابرها قابلیت جابجایی حدود 700 نفر در ساعت را دارند و برای پایین آمدن از برج می‌شود از پله‌کان مارپیچ بیرونی استفاده کرد.

برج لندن

آنیش کاپور می‌گوید: «این برج را می‌شود نماد بی‌ثباتی دانست، از هر نقطه از لندن که به آن نگاه کنید، به شکلی متفاوت دیده خواهد شد». او معتقدست: «این طرح حسی مربوط به قرون وسطی را در فرد زنده می‌کند و در این دهلیز مارپیچ آنجا که به ابرها و آسمان می‌رسد، پایانی اسطوره‌ای نهفته است».




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 89/1/17 توسط ایگلسیاس
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : ایگلسیاس[11]
نویسندگان وبلاگ :
alireza (@)[2]

keyvan hosseinzade (@)[1]

ali (@)[0]



کد چت روم

فال عشق

bahar 20

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس